Zeki Gündoğan - Dünyagöz Hastaneler Grubu

“Hasta süreçlerinde ve verdiğimiz hizmette hastalarımızın avantajına veya marka imajımıza katkı sağlayacak en kaliteli ürün ne ise onu kullanmayı tercih ederiz. Bu anlamda Ingenico, doğru bir çözüm ortağı oldu.”  

Branş hastaneciliğinin Türkiye’deki önde gelen markalarından Dünyagöz Hastaneler Grubu, yurtiçi ve yurtdışında toplam 26 ayrı noktada sağlık hizmeti veriyor. Aynı zamanda 147 ülkeden yılda ortalama 80 bin yabancı hastaya hizmet veren Dünyagöz Hastaneler Grubu, yeni nesil yazarkasaPOS konusunda çözüm ortağı olarak Ingenico’yu tercih etti. Dünyagöz Hastaneler Grubu Mali İşler Grup Müdürü Zeki Gündoğan, “Ingenico ile iş birliğimizi Bakü’deki hastanemize taşımayı amaçlıyoruz” dedi.

Dünyagöz Hastaneler Grubu hakkında bilgi alabilir miyiz?

Dünyagöz Hastaneler Grubu, 1996 yılında hizmet vermeye başladı. Gözün tüm branşlarında göz ve göz çevresi sağlığına dair sorunlar için 500 farklı tedavi yöntemiyle göz sağlığı hizmeti veren Grubumuz, ülkemizde branş hastaneciliği alanında yeni bir dönem başlatmış oldu. Günde 8 bin poliklinik ve bin ameliyat kapasitesiyle yurtiçi ve yurtdışında toplam 26 ayrı noktada sağlık hizmeti veren Dünyagöz; teknolojisi, öğretim üyesi ve uzman doktorlardan oluşan 250 kişilik medikal kadrosu, 2 bin personeli ile kısa sürede dünyanın medikal referans merkezi haline geldi.

 

Dünyagöz yurtiçi ve yurtdışında hangi noktalarda hizmet veriyor?

Türkiye çapında İstanbul, Ankara, Antalya, İzmit, Adana, Samsun, Tekirdağ, Bursa, Konya, Sakarya ve Gaziantep’te olmak üzere 11 ayrı ilde 20 şube ve yurtdışında Almanya’nın Frankfurt ve Köln, Gürcistan’ın Tiflis, Azerbaycan’ın Bakü, Hollanda’nın Amsterdam şehirlerinde ve Kosova’da olmak üzere 6 ayrı noktada hizmet veriyoruz. 

Grubunuzun hedefleri ve yatırımları hakkında bilgi verebilir misiniz?

Dünyagöz, yurtdışındaki yatırımlarına aynı hızla devam edecek. 2019’da İzmir’deki yeni merkez ile birlikte daha geniş bir coğrafyaya yayılmayı hedefliyoruz. Türkiye’de sağlık turizminin öncülüğünü üstlenerek dünya çapından 147 ülkeden yılda ortalama 80 bin hastaya hizmet vererek Türkiye’nin 500 Büyük Hizmet İhracatçısı Başarı Belgesi’yle ödüllendirilen Grubumuz 2019’da yurtdışında gerçekleştireceği yeni atılımlarıyla sağlık turizmi hacmini büyütmeyi hedefliyor.

Hastanelerinizde Ingenico’nun yazarkasaPOS’larını kullanıyorsunuz. Ingenico ile iş birliğiniz nasıl başladı?

Ingenico ile iş birliğimiz 2015 yılının Aralık ayında başladı. İlk etapta birkaç hastanede kullanmaya başladık. Memnun kaldığımız için tüm şubelere Ingenico alındı. Ingenico’dan önce farklı bir marka cihaz kullanıyorduk. Bu cihazların performans ile ilgili sorunlar yaşadık. Hastalarımızın bekletilmesi tercih edebileceğimiz bir durum olmadığı için değişime karar verdik. Farklı markaları inceledik. En doğru markanın Ingenico olduğu gördük. Ingenico ile çalışmaya karar vermemizde asıl belirleyici unsur, sağlık sektöründen aldığımız referanslar ve müşteri memnuniyeti oldu.

Ingenico kullanmaya başladıktan sonra nasıl bir değişim oldu?

Arıza veya bağlantı sorunları gibi çeşitli konularda aldığımız şikâyetler durdu. Öyle ki artık YazarkasaPOS’lar toplantılarımızda gündem bile olmuyor. Bu durum bize yazarkasapos değişimi başarılı bir operasyonunun başarısını gösteriyor. Bu anlamda Ingenico hem müşteri memnuniyeti hem de ticari anlamda bize destek oluyor. Ayrıca IT birimimiz tarafından çalışmaları devam eden ve 2019 yılı içinde tamamlamayı hedeflediğimiz entegrasyon ile birlikte muhasebe süreçlerimizi de hızlandırmış olmayı hedefliyoruz.

Tasarım ve performans olarak Ingenico yazarkasaPOS’ları değerlendirir misiniz?

Dünyagöz hastanelerinde Ingenico’nun seyyar modeli iWE280 kullanıyoruz. iWE280 tasarım olarak başarılı, bağlantı hızı ve kullanım kolaylığı ile rakiplerinin önünde. Memnun kaldığımız bir ürün olduğu için yeni yatırımlarda da Ingenico ile çalışmaya devam edeceğiz.

Örneğin bu yıl Bakü’deki hastanede değişim düşünüyoruz. Burada Ingenico ile çalışma imkânını değerlendireceğiz. Öte yandan yine bu yıl içinde tamamlanmasını hedeflediğimiz entegresyonla birlikte tüm şubelerde aynı marka cihazlarla devam etmeyi tercih ediyoruz.

Ingenico, Dünyagöz için doğru çözüm ortağı oldu mu?

Ingenico hem marka imajımız hem de ticari olarak her zaman bize destek oldu. Dünyagöz Grubu, hasta süreçlerinde ve hizmet aşamasında hastalarımızın avantajına veya marka imajımıza katkı sağlayacak en kaliteli ürün ne ise onu kullanmayı tercih eder. Bu anlamda Ingenico, en doğru çözüm ortağı oldu. 

 

Çerez(cookie) Politikası

Çerezler (cookie); bir web sitesini kullanırken deneyiminizi zenginleştirmek için önemli bir yere sahiptir.

Sitenin işlevselliğini artıracak istatistiki bilgi toplamak ve ilgilendiğiniz konulara özel bir içerik sunmak amacıyla çerezleri kullanıyoruz.

Tercihleri Ayarlayın Kabul Ediyorum